"Cu cat mai mare, cu atat mai bine" n-a fost bine
"Cu cat mai mare, cu atat mai bine" a fost sloganul cu care patronii unui club din Australia au atras cat mai multe consumatoare... "dotate", carora li s-a oferit bautura din partea casei in functie de cupa de la sutien. Clientele trebuiau sa-si dea jos sutienul pentru a fi "verificat” (lucru pe care l-au si facut in mod voluntar si cu voiosie), iar o cupa A insemna o bautura gratuita, cupa B aducea doua beri si asa mai departe, anunta clubul The Woolshed din orasul Adelaide. In plus, mai scria in fluturasul de reclama, "este atat de incomod sa porti sutien", incat este mai bine "sa-l dai jos” si "sa-l asezi la vedere, pe pereti”, in clubul de noapte.
Numai ca oferta a atras un val de critici in mediul online care i-a speriat pe patroni, care s-au trezit acuzati de misoginism, discriminare si body-smahing, iar campania a fost reclamata drept "o actiune umilitoare la adresa femeilor”, ceea ce i-a speriat, astfel ca si-au retras oferta si au prezentat scuze publice inainte ca autoritatile sa intervina, ceea ce nu ar fi fost in avantajul lor. "Cerem scuze sincer ca aceasta postare i-a facut pe unii dintre clientii nostri sa se simta incomod, asta nu a fost niciodata in intentia noastra. Promotia a fost anulata si in prezent lucram la idei pentru diferite campanii care au ca scop „promovarea unui mediu distractiv, sigur si incluziv pentru toti”.
Dar nu toata lumea a fost multumita de aceasta incheiere, pentru ca mai exista si femei cu bust generos care isi faceau socoteala ca vor primi bauturi gratis pe acest considerent, iar acum se declara dezamagite. "Am cupa F. Era o idee grozava. Ma gandeam deja la cele 8 bauturi gratuite” sau "Cupele mele G sunt jignite de faptul ca nu mai pot fi recompensate cu bere gratis”, au scris in social media unele potentiale cliente.
Sursa foto: The Australian