Netflix si fitness? Uite ca se poate!
Daca tot ne-a facut dependenti de binging si sedentari, Netflix pare ca ar vrea sa ne ajute sa ne ridicam de pe canapeaua comoda unde ne-am facut veacul si anul acesta, urmarind serialele si filmele propuse si sa facem putina miscare. Dar... nu prea departe de respectiva canapea, totusi. In zilele ramase din 2022, Netflix va difuza, in parteneriat cu Nike, mai multe zeci de ore de cursuri in format video pentru fitness create de compania care vinde echipament sportiv.
Din 30 decembrie, abonatii platformei vor avea acces la aproximativ 30 de ore de cursuri video de fitness produse de Nike Training Club, care vor fi disponibile in mai multe limbi. Initial, vor fi 46 de cursuri impartite in 5 sesiuni, iar 2023 vine cu un al doilea segment de cursuri.
Nike Training Club este o aplicatie populara in randul pasionatilor de sport, ce ajuta utilizatorii sa urmeze antrenamente de forta, yoga si exercitii de mare intensitate conduse de antrenori. In prezent, pentru a difuza cursurile Nike pe televizor, este necesara conectarea aplicatiei prin intermediul unui dispozitiv de streaming precum Chromecast, dar odata cu colaborarea cu Netflix, acest impediment dispare.
Pentru platforma de streaming, care s-a confruntat cu serioase probleme financiare care au dus la suspendarea sau chiar anularea unor productii, acest parteneriat este bine venit. Cu toate ca detaliile intelegerii nu au fost facute publice, Nike va plati o suma consistenta pentru aceasta promovare, care ii expune brandul celor peste 223 de milioane de abonati Netflix.
Sursa foto: Neomag