SUA: al doilea atac cibernetic impotriva lui T-Mobile
Operatorul american de comunicatii T-Mobile investigheaza compromiterea datelor a 37 de milioane de conturi ale clientilor prepaid si postpaid si a sugerat ca va inregistra costuri semnificative legate de acest incident, transmite Reuters.
Este al doilea atac cibernetic major in mai putin de doi ani ampotriva T-Mobile si vine la cateva luni dupa ce operatorul a fost de acord sa-si imbunatateasca securitatea datelor pentru a solutiona un litigiu legat de un incident din 2021, care a compromis informatii despre aproximativ 76,6 milioane de oameni.
T-Mobile a identificat activitatea rau intentionata pe 5 ianuarie si a eliminat-o intr-o zi, a spus compania, adaugand ca nu au fost expuse date sensibile, cum ar fi informatiile financiare.
Cu toate acestea, T-Mobile a adaugat ca datele de baza ale clientilor - cum ar fi numele, adresa de facturare, e-mailul si numarul de telefon - au fost accesate si ca a inceput sa notifice clientii afectati.
Compania are peste 110 milioane de abonati.
Un purtator de cuvant al Comisiei Federale de Comunicatii (FCC) din SUA a declarat ca autoritatea de reglementare a deschis o investigatie asupra incidentului.
T-Mobile a refuzat sa comenteze ancheta.