2024-02-10 14:25:40

Super Bowl l-a umplut de bani pe Messi

Super Bowl este in mod traditional cea mai vizionata transmisie televizata din SUA, motiv pentru care agentiile de publicitate duc o adevarata batalie pentru a obtine spatiu chiar si de cateva secunde in pauzele comerciale si astfel incasarile retelei de televiziune ating cifre ametitoare. Anul acesta, finala NFL (campionatul de fotbal american din SUA) le-a pus fata in fata, noaptea trecuta, pe Kansas City Chiefs si pe San Francisco 49ers, iar interesul public a fost sporit si de faptul ca superstarul pop Taylor Swift are in prezent o relatie foarte mediatizata tocmai cu un jucator de la Kansas City Chiefs, Travis Kelce.

Daca tot vorbim de superstaruri, Lionel Messi a fost si el prezent la Super Bowl, intr-un mod inedit si foarte profitabil: intr-un clip publicitar cu durata de 30 de secunde, pentru care argentinianul a primit nici mai mult, nici mai putin decat 14 milioane $. Este prima prima aparitie a campionului mondial la un spot publicitar din cadrul Super Bowl, iar brandul care a pus mana pe el este Michelob Ultra, o marca de bere foarte cunoscuta peste ocean. Odata cu transferul in MLS, la Inter Miami, Lionel Messi a devenit unul dintre cele mai atractive personaje pentru reclame in SUA, asa ca isi rotunjeste conturile din incasarile publicitare si demonstreaza ca a calculat bine atunci cand a refuzat oferta de transfer in Arabia Saudita, pe un salatiu mult mai mare.

Messi nu este singura celebritate pentru care Super Bowl 2024 a fost un castig: Jennifer Aniston si David Schimmer (celebri pentru rolurile din serialul "Friends"), Taylor Swift, Peyton Manning sau rapperul Post Malone au aparut si ei in reclamele difuzate in timpul transmisiei de noaptea trecuta.


Sursa foto: Football Transfers


Vezi si